Mercedes-Benz Clasa C
Pagina 1 din 1
Mercedes-Benz Clasa C
Noua Clasă C, ce urmează a fi lansată în primăvara lui 2011, reprezintă o modernizare multilaterală. Secţiunea frontală şi cea din spate ale acestui model foarte căutat au acum un design mai atractiv. Ecranul color de înaltă rezoluţie, dotare opţională, prezent în grupul de instrumente, alături de noul bord, cu eleganta sa suprafaţă restilizată şi cu elementele decorative, scot în evidenţă înalta calitate a finisajelor interioare.
Consumul de combustibil a fost diminuat cu 31 de procente. Printre măsurile de creştere a eficienţei se numără noile motorizări, transmisia automată îmbunătăţită 7G-TRONIC PLUS şi funcţia start/stop. Zece noi sisteme de asistare, variind de la detectarea oboselii ATTENTION ASSIST, până la controlul proximităţii DISTRONIC PLUS sunt acum disponibile pentru acest model de autoturism. Noua generaţie telematică include accesul la Internet şi un ecran 3D pentru navigaţie, cu imagini plastice ale oraşului.
„În ceea ce priveşte sistemele de protecţie şi rulare, noua generaţie a Clasei C oferă aceleaşi repere de confort şi siguranţă ca şi modelele noastre de lux, iar cu numeroasele caracteristici de înaltă calitate ale interiorului ce reamintesc de noul CLS, ea stabileşte în premieră standarde pentru segmentul său în ceea ce priveşte valoarea şi calitatea”, declară Dr. Joachim Schmidt, Director de Marketing şi Vânzări în cadrul Mercedes-Benz Cars. Modernizarea interiorului este acompaniată de o nouă generaţie telematică. Aceasta include nu numai ecrane complet reproiectate, dar face posibilă şi accesarea Internetului.
Un total de mai mult de două mii de componente disting cea mai nouă generaţie a Clasei C de predecesoarea sa. Atât limuzina cât şi versiunea T-Modell pot fi comandate începând din10 ianuarie 2011. Lansarea pe piaţa europeană (inclusiv în Romania) va avea loc în martie 2011. În plus faţă de funcţiile standard – care includ acum şi un volan îmbrăcat în piele – cele două linii de design şi dotări, ELEGANCE şi AVANTGARDE, constituie baza programului de individualizare a Clasei C. Cele două linii sunt acum şi mai greu de confundat.
Clasa C este cel mai bine vândut model de serie al mărcii şi are o importanţă deosebită pentru Mercedes-Benz. Seria actuală şi-a găsit mai bine de un milion de cumpărători în toată lumea, de la lansarea sa în martie 2007. De la prezentarea primei Clase C în 1982 (cunoscută pe atunci ca modelul 190), Mercedes-Benz a vândut mai bine de 8,5 milioane de autovehicule din acest segment. Clasa C a dobândit şi în 2010, în repetate rânduri, locuri de top în statisticile de înmatriculare.
Trageti un ochi si pe: http://pasionatidemotoare.blogspot.com/
Consumul de combustibil a fost diminuat cu 31 de procente. Printre măsurile de creştere a eficienţei se numără noile motorizări, transmisia automată îmbunătăţită 7G-TRONIC PLUS şi funcţia start/stop. Zece noi sisteme de asistare, variind de la detectarea oboselii ATTENTION ASSIST, până la controlul proximităţii DISTRONIC PLUS sunt acum disponibile pentru acest model de autoturism. Noua generaţie telematică include accesul la Internet şi un ecran 3D pentru navigaţie, cu imagini plastice ale oraşului.
„În ceea ce priveşte sistemele de protecţie şi rulare, noua generaţie a Clasei C oferă aceleaşi repere de confort şi siguranţă ca şi modelele noastre de lux, iar cu numeroasele caracteristici de înaltă calitate ale interiorului ce reamintesc de noul CLS, ea stabileşte în premieră standarde pentru segmentul său în ceea ce priveşte valoarea şi calitatea”, declară Dr. Joachim Schmidt, Director de Marketing şi Vânzări în cadrul Mercedes-Benz Cars. Modernizarea interiorului este acompaniată de o nouă generaţie telematică. Aceasta include nu numai ecrane complet reproiectate, dar face posibilă şi accesarea Internetului.
Un total de mai mult de două mii de componente disting cea mai nouă generaţie a Clasei C de predecesoarea sa. Atât limuzina cât şi versiunea T-Modell pot fi comandate începând din10 ianuarie 2011. Lansarea pe piaţa europeană (inclusiv în Romania) va avea loc în martie 2011. În plus faţă de funcţiile standard – care includ acum şi un volan îmbrăcat în piele – cele două linii de design şi dotări, ELEGANCE şi AVANTGARDE, constituie baza programului de individualizare a Clasei C. Cele două linii sunt acum şi mai greu de confundat.
Clasa C este cel mai bine vândut model de serie al mărcii şi are o importanţă deosebită pentru Mercedes-Benz. Seria actuală şi-a găsit mai bine de un milion de cumpărători în toată lumea, de la lansarea sa în martie 2007. De la prezentarea primei Clase C în 1982 (cunoscută pe atunci ca modelul 190), Mercedes-Benz a vândut mai bine de 8,5 milioane de autovehicule din acest segment. Clasa C a dobândit şi în 2010, în repetate rânduri, locuri de top în statisticile de înmatriculare.
Trageti un ochi si pe: http://pasionatidemotoare.blogspot.com/
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|